مشاور کرمانشاه در امور عراق:

۴ اقدام ویژه برای زائران مسیر خسروی-کرمانشاه انجام شده است

دستیار استاندار و مشاور کرمانشاه در امور عراق از خدمات به زائران ایرانی فراتر از مرزها با تدابیر استاندار کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷ 04 August 2024

یونس امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد هموطنان از مرز بین‌المللی خسروی کرمانشاه به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، از ماه‌ها پیش استاندار کرمانشاه با استفاده از تعاملات نیروهای برون مرزی، رایزنی‌های گسترده‌ای را با مقامات سیاسی، امنیتی و بویژه متنفذین و بزرگان عشیره‌ها و طوایف عراقی در مسیر منذریه تا بغداد انجام داده و در هفته گذشته با اعزام دستیار و مشاور خود در امور عراق، این تلاش‌ها سرعت و وسعت بیشتری یافت.
 
وی در ارتباط با آخرین تدابیر استاندار کرمانشاه در این ارتباط افزود: ما از همه ظرفیت‌های دولتی و خصوصی و توان خیرین عراقی برای امنیت و رفاه هموطنان و زائران بهره می‌بریم تا اعزام زائران اربعین به صورت سواره و یا پیاده‌روی ایمن و با خدمات ویژه از خسروی تا کاظمین فراهم شود.
 
دستیار استاندار و مشاور کرمانشاه در امور عراق در این‌باره به برخی اقدامات و پیگیری‌ها اشاره و تصریح کرد: ایجاد ده ها بنای ثابت تحت عنوان مضیف و مهمانسرا با همت عشریه‌های مختلف منطقه، افزایش و بهینه کردن خدمات اسکان و اطعام زوار در مسیر منذریه تا بغداد و اختصاص بیش از صد هکتار فضای ثابت و موقت و تهیه بیش از ۱۵۰ هزار پرس وعده غذایی گرم، میوه، چای، شربت در موکب‌ها از جمله اقدامات است.
 
وی افزود: همکاری نزدیک بزرگان عشایر و طوایف عراقی و ایجاد هماهنگی و تقویت همدلی بین آنان به منظور تامین حداکثری امنیت و ارایه خدمات شایسته به مهمانان و زوار ایرانی نیز در نظر گرفته شده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: رایزنی‌ها با مقامات سیاسی و امنیتی و بویژه متنفذین و بزرگان برای بهبود حمل ونقل زوار ایرانی در ایام اربعین انجام شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار